اخبار

اعلام قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی، جو و ذرت در سال 1403-قابل توجه کشاورزان دزفول، شوش و اندیمشک

اعلام قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی، جو و ذرت در سال 1403-قابل توجه کشاورزان دزفول، شوش و اندیمشک

قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی برای سال 1403 تعیین شد. شمال خوزستان شامل شهرستان های دزفول، شوش، اندیمشک و شهرستان کرخه، از قطب های کشت دانه های روغنی از جمله کلزا، کنجد، سویا، ذرت و … محسوب می شود. تعیین قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی به کشاورزان منطقه در برنامه ریزی مناسب جهت کشت های پاییزی کمک می کند.

تعیین قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی، جو و ذرت در سال 1403

به گزارش ایسنا، جلسه قیمت‌گذاری کالای اساسی برای تعیین قیمت دانه‌های روغنی و جو برای سال 1403 در هفته گذشته برگزار شد. عضو شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی، درباره نتیجه این جلسه شورای قیمت‌گذاری گفت: بعضی از دانه‌های روغنی که در جلسه مطرح شدند، قیمت شان مشخص شد و بر این اساس کلزا ۴۱ هزار تومان، سویا ۴۳ هزار تومان، آفتابگردان ۳۶ هزار تومان، کاملینا نیز که جزو دانه‌های روغنی است ۳۶ هزارتومان، جو ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان و ذرت نیز ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شدند.

قیمت خرید تضمینی دانه های روغنی در سال 1403

برگزاری جلسه قیمت گذاری برنج در آینده نزدیک

رضا حاجی پور، در خصوص برنج نیز اظهار کرد: مسئله مهم دیگری که در این میان مطرح است برنج کشاورزان است که حدود دو ماه است که محصولات برنج برداشت می‌شود و کارخانه‌های شالیکوبی مملو از برنج هستند و انتظار داریم با توجه به درخواستی که رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و اعضای کمیسیون داشتند جلسه قیمت گذاری برنج نیز به سرعت برگزار شود.

 

اعلام 32 کالای اساسی طی هفته های آتی

عضو شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی افزود: بر اساس مصوبات جلسه شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در هفته های اخیر، قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده در ازای هر کیلوگرم ۲۰۵ هزار ریال معادل با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد که قیمت ۳۲ کالای اساسی دیگر نیز بر اساس آن طی هفته‌های آتی مشخص و اعلام خواهد شد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا