اخبار

حمایت از دسترنج کشاورزان خوزستانی با راه‌اندازی کشت و صنعت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه توسعه کشت و صنعت‌های استان بر راه‌اندازی کشت و صنعت‌ها و زنجیره صنایع تبدیلی تأکید کرد.

حمایت از دسترنج کشاورزان خوزستانی با راه‌اندازی کشت و صنعت

به گزارش خبرگزاری ایانا ، مجید نبی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه‌ای که با حضور اعضای کمیته توسعه کشت و صنعت‌های استان برگزار شد گفت: طرح‌هایی در راستای توسعه محصولات شیلاتی به وزارت متبوع پیشنهاد شده است.

مجید نبی پور با بیان اینکه زیر ساخت‌های مجتمع‌های گلخانه‌ای باید آماده شود و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده شود، گفت: ایجاد شهرک صنایع تبدیلی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان برای ایجاد ارزش افزوده است بنابراین باید زنجیره حمایتی را به وجود آوریم تا دسترنج کشاورزان پایمال نشود.

کشت و صنعت

وی پایانه‌های صادراتی در شهرستان‌ها را کمک به کشاورز به‌منظور فروش بهتر محصول عنوان و اضافه کرد: در این شهرک‌ها باید افرادی به‌عنوان حافظ منافع کشاورز حضور یابند تا محصول را عادلانه قیمت‌گذاری کنند.

نبی پور با بیان اینکه کشت و صنعت‌ها از اولین واحدهای تجاری بزرگ صنعتی به شمار می‌روند که تولید، فرآوری، بازاریابی، خرید و فروش محصول در چارچوب بازار را انجام می‌دهند، افزود: اراضی کشاورزی با وسعت بالا زمینه تبدیل به کشت و صنعت‌ها و صنایع تبدیلی را دارند بنابراین از کشاورزان و سرمایه‌گذاران این منطقه به‌منظور مشارکت در راه‌اندازی صنایع و کشت و صنعت‌ها دعوت می‌شود.

اراضی کشاورزی با وسعت بالا زمینه تبدیل به کشت و صنعت‌ها و صنایع تبدیلی را دارند بنابراین از کشاورزان و سرمایه‌گذاران این منطقه به‌منظور مشارکت در راه‌اندازی صنایع و کشت و صنعت‌ها دعوت می‌شود

وی با بیان اینکه باید در ابتدا زیرساخت‌ها در راستای راه‌اندازی کشت و صنعت‌ها بررسی و تأمین شود  خاطرنشان کرد: تسهیلات مورد نیاز نیز باید در اسرع وقت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

نبی پور شهرهای جنوبی استان را با توجه به یکپارچه بودن و وسعت بالای اراضی گزینه‌های مناسب و دارای اولویت برای این منظور دانست.

 

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا