اخبار

مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی (باغ ویلاها) در اندیمشک

مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی (باغ ویلاها) در اندیمشک

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، سرپرست جهاد کشاورزی اندیمشک اظهار کرد: طی ۸ سال گذشته در حدود ۴۰۰ هکتار تغییر کاربری غیرمجاز صورت گرفته است.

محمدجعفر آفرین افزود: از این تعداد حدود ۸۵۰ قطعه باغ ویلای غیرمجاز ساخته شده و پس از دیوارکشی و قطعه‌بندی، به فروش رسیده‌اند.

مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در اندیمشک

 

آفرین اضافه کرد: طبق قانون، دیوارکشی، فنس‌کشی، گودبرداری و خاک برداری، با رعایت حفظ قانون کاربری و دریافت مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی، انجام می‌شود.

وی  با بیان اینکه در شهرستان اندیمشک روزانه شاهد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی هستیم تصریح کرد: در قانون چیزی تحت عنوان باغ‌ویلا وجود ندارد و ادارات آب، برق و گاز هم نمی‌توانند بدون مجوز جهاد کشاورزی، اقدام به واگذاری انشعاب به آنها کنند.

آفرین ادامه داد: بخشداری مرکزی، نظام صنفی کشاورزی و هیچ نهاد حقیقی و حقوقی دیگری حق صدور مجوز و پروانه ساخت برای ساخت باغ‌ویلاها را ندارند.

سرپرست جهاد کشاورزی اندیمشک با بیان اینکه سازمان بازرسی در این رابطه ورود کرده و با شدت برخورد خواهد کرد ادامه داد: هیچکدام از باغ‌ویلاها مجوز ندارند و بسیاری از آنها انحراف از طرح کرده‌اند.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا