اخبار

نشست های هماهنگی نمایندگان کشاورزان و مدیرعامل شبکه های آبیاری شمال خوزستان

نشست های هماهنگی کشاورزان در فصول مختلف با نمایندگانی از کشاورزان منطقه با طرح دغدغه های آنان و تبیین شرایط منابع آب موجود، با حضور مسئولان محلی شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک در محل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان برگزار می شود.

نشست های هماهنگی نمایندگان کشاورزان و مدیرعامل شبکه های آبیاری شمال خوزستان

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، محسن سعادت فر، مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان سازمان آب و برق، موضوع اصلی این نشست ها را پیگیری مشکلات کشاورزان و راه حل های تامین آب کشت های تابستانه عنوان کرد و گفت: مشکلات کشاورزان کاملا قابل درک است و جهت حل این مشکلات پیگیری های لازم انجام می شود.

به گفته وی در یکی از نشست ها، مشکلات قطعی برق پمپ های کشاورزی با حضور مدیریت جهاد کشاورزی دزفول و مدیریت برق دزفول مطرح و تصمیماتی مصوب شد.

جلسه هماهنگی نمایندگان کشاورزان شمال خوزستان و شرکت بهره برداری ناحیه شمال خوزستان

شایان ذکر است؛ نشست های توجیهی کشاورزان در فصول مختلف با نمایندگانی از کشاورزان منطقه با طرح دغدغه های آنان و تبیین شرایط منابع آب موجود، با حضور مسئولان محلی شهرستان های دزفول، شوش و اندیمشک در محل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری شمال خوزستان برگزار می شود.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا