تجهیزات کشاورزیتراکتور و ماشین آلات کشاورزی

هنگام خرید قطعات موتور برای تراکتور چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

مهم ترین بخش یک تراکتور، موتور آن است که نقش اصلی و اساسی در حرکت و فعالیت های کاربردی آن در مزرعه ایفا می نماید. موتور از قطعات پیچیده بسیاری تشکیل شده که عملکرد صحیح موتور به کیفیت و دوام هرکدام از آنها بستگی دارد. اگر قطعات موتور با کیفیت و با دوام باشند، خصوصاً در تراکتورها که معمولاً در شرایط سخت فعالیت می نمایند، می توان از کارآیی موتور اطمینان حاصل کرد و این به آن معنی است که چه در هزینه ها و چه در زمان، استفاده بهتری از منابع موجود حاصل خواهد شد. به همین دلیل، دقت در انتخاب برند سازنده قطعات موتور در زمان خرید اهمیت بسیاری دارد. در ادامه این مطلب به برخی معیارها و نکات مهم که در زمان خرید قطعات موتور تراکتور باید به آنها دقت شود اشاره می گردد.

معیارهای مهم در هنگام خرید قطعات موتور تراکتور

در زمان خرید قطعات تراکتور باید به معیارهای زیر دقت شود:

  • کیفیت
  • قیمت
  • ضمانت
  • دانش و تجربه سازنده
  • تجربه ی مشتریان

کیفیت قطعات موتور

کیفیت مهم ترین فاکتوری است که در هنگام خرید قطعات موتور باید در نظر گرفته شود. در بسیاری از موارد، کیفیت حتی مقدم بر گواهینامه ها است. زیرا برای اینکه یک موتور به طور موثر کار کند، کیفیت نباید به خطر بیفتد.

هنگام انتخاب قطعه ساز، همیشه باید سازندگانی را انتخاب کنید که به جزئیات توجه کنند و به کیفیت اهمیت دهند. اجرای کنترل های کیفی دقیق و رعایت استانداردهای بین المللی از مهمترین شاخص های این امر است. برندی را انتخاب کنید که تعهد به مراقبت و کیفیت بی نظیر داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که کنترل های کیفی دقیق وجود دارد و با تمام استانداردهای بین المللی مطابقت دارد.

قطعات موتور تراکتور

 

کیفیت مهم ترین فاکتوری است که در هنگام خرید قطعات موتور باید در نظر گرفته شود

قیمت

هرچند قیمت همواره برای مشتری یکی از فاکتورهای مهم است اما دقت داشته باشید که همیشه برای قطعه موتوری که قرار است بخرید بهترین انتخاب براساس تجزیه و تحلیل هزینه در درازمدت صورت گیرد و نه الزاماً برچسب قیمت. حتی اگر قطعه ای زیر قیمت بازار پیدا کردید، باید به خوبی در مورد آن تحقیق کنید. زیرا یک قطعه بی کیفیت می تواند به موتور شما آسیب برساند و پول بسیار بیشتری از جیب شما خارج کند.

گارانتی قطعات موتور

فاکتور مهم دیگری که در هنگام خرید قطعه باید در نظر گرفت این است که آیا قطعه دارای ضمانت است خیر. هنگام خرید قطعات، حتما باید از شرایط گارانتی مطلع شوید.

دانش و تجربه سازنده

همیشه باید با برندی کار کنید که تجربه حمایت از محصولات تولیدی خود را دارد. شما می توانید شرکتی را انتخاب کنید که دارای دانش فراوانی در صنعت به خصوص در پیچیدگی های تولید باشد. در عین حال، ثبات در تحویل نیز بسیار مهم است. بنابراین باید شرکت هایی را ترجیح دهید که در این بخش دانش و تجربه داشته باشند و به تحویل و خدمات پس از فروش اهمیت دهند و این فرآیندها را بدون مشکل انجام دهند.

تجربه ی مشتریان

تجربیات مشتریان قبلی در مورد برندهای سازنده قطعات، فاکتور مهمی در انتخاب برند محسوب می شود. این تجربیات را می توان با قدری تحقیق از جمله از طریق شبکه های اجتماعی یا دیدگاه مخاطبین در وب سایت های مرتبط به دست آورد.

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا