اخبار

«پیشخوان کشاورزی» و «امضای دیجیتال کشاورزان»، راه اندازی دو خدمت جدید در هفته دولت

به مناسبت هفته دولت، دو طرح «پیشخوان کشاورزی» و «فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان»در سراسر کشور آغاز خواهد شد تا کشاورزان، دامداران و سایر بهره‌برداران نیازهای اداری خود را در همان روستای محل سکونت انجام دهند.

 «پیشخوان کشاورزی» و «امضای دیجیتال کشاورزان»، راه اندازی دو خدمت جدید در هفته دولت

قائم مقام بیمه کشاورزی اعلام کرد: طرح «پیشخوان کشاورزی» و فعال‌سازی« امضای دیجیتال کشاورزان» به مناسبت هفته دولت کلید می‌خورد.

 

طرح پیشخوان کشاورزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی و صنایع غذایی ایران، علیرضا آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی اعلام کرد: به مناسبت هفته دولت طرح «پیشخوان کشاورزی» در سراسر کشور آغاز خواهد شد تا کشاورزان، دامداران و سایر بهره‌برداران نیازهای اداری خود را در همان روستای محل سکونت انجام دهند.

راه اندازی طرح پیشخوان کشاورزی در هفته دولت

فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان

قائم مقام بیمه کشاورزی خدمت جدید دیگر را «فعال‌سازی امضای دیجیتال کشاورزان» برای افتتاح حساب، اخذ وام و … عنوان کرد و گفت: این خدمت نیز به مناسبت هفته دولت کلید می‌خورد تا کشاورزان عضو صندوق و سایر فعالان بخش کشاورزی، دارای اعتبار امضا دیجیتال باشند و نیازهای اعتباری و درخواست‌های آنها در ادارات، سازمان‌ها و نهادها به صورت برخط تأیید شود.

فعال سازی امضای دیجیتال کشاورزان

 

مشاهده بیشتر

مدیریت

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا